2007/09/18

Ride by Gary Brothers



不知怎麼這首歌很對我的tone,吟唱般的夢迴嗓音、節奏什麼的,一把將我從荒涼的平凡沮喪中拉拔起,面對無限穹蒼,恍惚間,有了一點面對未來無聊日子及前途渺茫的力量。

這首歌大概半年前在看肥皂醫學劇Grey's Anatomy首度聽見後,每當需要安慰時,就repeat它很多次,我需要它滿滿地包覆著我,然後作夢的能力才又回神般地出現。

我要去找Gary Brothers的專輯來聽,不管。

You are everything I wanted
The scars of all I’ll ever know

If I told you you were right
Would you take my hand tonight?
If I told you the reasons why
Would you leave your life and ride?
And ride…

You saw all my pieces broken
This darkness that I could never show

If I told you you were right
Would you take my hand tonight?
If I told you the reasons why
Would you leave your life and ride?
And ride…

1 comment:

  1. Anonymous20/9/07 17:57

    好棒好棒的吉他聲 ♥

    And I heart the lyric.

    貼一首最近讓我反覆播放的歌
    即使每每讓我心痛落淚

    http://www.youtube.com/watch?v=PtVtR2AGfsI

    ReplyDelete