2006/10/01

[ music ] CL411 by 林一峰

在一路懵懵懂懂之時,偶然聽見吉他清脆刷聲嗓音輕盈的「CL411」,雖是粵英夾雜,不甚瞭解,看了歌詞,卻是感動滿滿。

聽歌:http://www.haoting.com/htmusic/78214ht.htm

曲:林一峰 | 詞:林一峰

I'm on a flight to San Francisco
期待 寄望 也有緊張 不知道
時間亦顛倒 放棄看表 完全放開心情 也不怕遠路

Here I go on my way Everything will be okay
也有一點自欺 我有些東西不急於找到
Los Angeles Anchorage Montreal Toronto
我或會遇到好人 可一再迷途
I'll take my chances from San Francisco

I'm on a flight to San Francisco
平靜看著茫茫前路 不需急躁 行李護照 都妥當放好
唯獨那陌生版圖有幾個問號 未預計到

But Here I go on my way And you know I'll be okay
我也差點學會 各有犧牲 不要羨慕
Los Angeles Anchorage Montreal Toronto
會有幾多可能性 怎說都好

And Here I go on my way and I think I'll be okay
也有一點自欺 我有些東西不急於找到
Los Angeles Anchorage Montreal Toronto
我或會遇到好人 可一再迷途

Oh no And here I go on my way
(I know) Everything will be okay
我也差點學會 各有犧牲 不要羨慕
Los Angeles Anchorage Montreal then who knows
會有幾多可能性 怎說都好
I'll take my chances from San Francisco

No comments:

Post a Comment